شیدایی فلک

خرید بک لینک

مسئولان عزيز مدرسه تورو خدا حماييييييتپي دي اف كتاب ماه هاست كه آمادست ولي مدرسه ي عزيز كمك نميكنهنه از حمايت مالي خبريه و نه از پشت گرمي...چاپ اين كتاب اول از همه به نفع خود مدرسه بود ولي وقتي قدرش رو نميدونيد ما مجبور ميشيم براي مدرسه ي جديدمون اقدام به چاپ كتاب كنيم....يا علي... شیدایی فلک...ادامه مطلب

ما را در سایت شیدایی فلک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: يکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 13:13

اي حسيـــــن! تو در دشت كربلا يكايك شهدا را در آغوش مي كشيدي،مي بوسيدي و وداع ميي كردي....آيا ممكن است هنگامي كه من نيز در خاك و خون خود مي غلتم،تو دست مهربان و شفاعتگر خود را برقلب سوزان من بگذاري و عطش عشق مرا به تو به خداي تو سيراب كني...؟ از اين دنياي دون مي گريزم...اختلافات،خودنمايي ها،خودخواهي ها،سفسطه ها،دروغ ها و تهمت ها همچو آتشي سوزناك در قلب ضعيف و تب دارم ،زبانه مي كشند...جهاني كه عظمت وبزرگي اش چشم ها و عقل هاي بساري را دچار حيرت و شگفتي كرده است،اكنون آنقدر در پس نگاه هاي مجنون وار من حقير گشته است كه احساس مي كنم ديگر در اين جهان بي انتها جايي براي من نمانده است....آنچه ديگران را خوشحال مي كند ديگر مرا سودي نمي رساند.... ســـــرورم! امروزه گروهي عظيم از يزيديان با تانك ها و توپ ها و زره پوش ها و سربازان فراوان در حركتند.#حق با #باطل روبه رو شده است و دشمن سيل آسا پيش مي آيد و من اكنون آمده ام تا در ركاب تو و مانند يكي از اصحاب #وفادار تو در دشت نينوا عليه كفر و ظلم و جهل بجنگم تا بلكه بتوانم خود را رها سازم از بغضي كه مدت هاست بر گلويم سنگيني مي كند و با الگو گرفتن از شما،از ارباب و سالار شهيدم و با فدا كردن سري كه سرچشمه اي عظيم از گناهان بي شمارم بوده است... امام حسين (ع) امام زمان آن دوره بود، او را نشناختند، ياري اش نكردند و فاجعه اي شد كه جان اهل زمين شیدایی فلک...ادامه مطلب

ما را در سایت شیدایی فلک دنبال می‌کنید

برچسب: مهدي,تنها, نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: پنجشنبه 23 آذر 1396 ساعت: 14:41

بایزید بسطامی را پرسیدند: اگر در روز رستاخیز خداوند بگوید چه آورده ای؛ چه خواهی گفت؟ بایزید فرمود: وقتی فقیری بر کریمی وارد می شود، به او نمی گویند چه آورده ای! بلکه می گویند چه می خواهی؟ زندگی یک پاداش است، نه یک مکافات. فرصتی است کوتاه تا ببالی، بیابی، بدانی، بیندیشی، بفهمی و زیبا بنگری و در نهایت در خاطره ها بمانی ... _______________ دوستان عزيزم اگر مي بينيد نوشته هاي شما در وب قرار نمي گيره تنها به اين دليل است كه خدايي نكرده از آن ها سوِِِء استفاده نشه شیدایی فلک...ادامه مطلب

ما را در سایت شیدایی فلک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: پنجشنبه 23 آذر 1396 ساعت: 14:41

نه تو می مانی و نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی...به حباب نگران لب یک رود قسم،و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،غصه هم می گذرد،آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...لحظه ها عریانند.به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز!"سهراب سپهری" شیدایی فلک...ادامه مطلب

ما را در سایت شیدایی فلک دنبال می‌کنید

برچسب: به حباب نگران لب یک رود قسم,به حباب نگران لب یک رود قسم سهراب سپهری,به حباب نگران لب يك رود قسم,به حباب نگران لب یک رود قسم کیوان شاهبداغی,به حباب نگران لب یک رود قسم شعر,به حباب نگران لب یک رود قسم از کیست,شعر به حباب نگران لب یک رود قسم سهراب سپهری,شعر سهراب به حباب نگران لب یک رود قسم,شاعر شعر به حباب نگران لب یک رود قسم,متن کامل شعر به حباب نگران لب یک رود قسم, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 10:35

خدایا ؛مبادا روزی فرا رسد که ما ...بارمان را بسته باشیم به این قیمت که بالمان را بسته باشیم ...و از یاد برده باشیم که برای اوج و پرواز؛بال می خواهیم نه بار ... " بال " و " وبال " در عین تشابه؛ عین تضادند ... شیدایی فلک...ادامه مطلب

ما را در سایت شیدایی فلک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 10:35

صفحه بندی