عجب درد....

خرید بک لینک

خدایا، تو میدانی که چه می کشیم ، پنداری که چون شمع ذوب می شویم ، آب می شویم ...

ما ازمردن نمی هراسیم ، اما میترسیم بعد ازما ایمان را سر ببرند و اگر نسوزیم هم که روشنائی می رود و جای خود را دوباره به شب می سپارد ، پس چه باید کرد؟

از یک سو باید بمانیم تا شهید آینده شویم و از دیگر سو باید شهید شویم تا آینده بماند هم باید امروز شهید شویم تا فردا بماند وهم باید بمانیم تا فردا شهید نشود ، عجب دردی ...!

چه می شد امروز شهید می شدیم و فردا زنده می شدیم تا دوباره شهید شویم ...

بخشی از وصیت نامه

شهید مهدی رجب بیگی

شیدایی فلک...

ما را در سایت شیدایی فلک دنبال می‌کنید

برچسب: u f v abbotsford, نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 10:35

صفحه بندی